page_banner

Pompe automatiche di lubrificazione à l'oliu di tipu FOS-D

U cuntrollu di u prugramma cuntrolla u ciculu di travagliu di a pompa di lubrificazione: u tempu di corsa è u tempu intermittenti.

Tempu di funziunamentu: 1-9999s Tempu di clearance: 1-9999min.

Hè dotatu di valvula di sollievu per impedisce a sovraccarichi di pressione di travagliu di a pompa di lubrificazione.

Hè dotatu di un tubu di sicurezza di sovraccarico attuale per assicurà u funziunamentu sicuru di a pompa di lubrificazione.

U mutore hè dotatu di protettore di surriscaldamentu per prutege u funziunamentu sicuru di u mutore.

L'interruttore di pressione pò esse stallatu normalmente apertu (AC220V / 1 A, DC24V / 2A), monitorendu a rottura di a pipeline d'oliu principale è a perdita di pressione di u sistema di lubrificazione (opcional)

Pò esse un commutatore di setpoint, furnimentu forzatu è consegna di l'agente d'oliu, debugging convenientu (opcional) Supportu di parti di misurazione: DPC, DPV è altre serie.

Distributore currispundente: connettore serie PV, distributore serie HT.

Viscosità di l'oliu: 32-1300cst


Detail

Tags

Detail

U tipu FOS-D appartene à a pompa di lubrificazione di resistenza elettrica, chì hè aduprata in u sistema di lubrificazione di resistenza.Hè un sistema di lubricazione di bassa pressione, chì hè divisu in una pompa di lubricazione periodica è una pompa di lubricazione cuntinua.L'anzianu distribuisce l'oliu lubrificante à ogni lubricazione proporzionalmente à traversu un pezzu di misurazione.Puntu, rializà lubrication periodica, l 'ùrtimu hè una pompa di lubrication cuntinuu funziunamentu, l 'oliu lubricating hè distribuitu à ogni puntu lubrication in proporzione à traversu a parte di cuntrollu di rializà lubrication cuntinuu.

Hè carattarizatu da una struttura compatta, un funziunamentu convenientu è un mantenimentu, è l'approvvigionamentu d'oliu di u puntu di lubrificazione hè cuntrullatu da parte di misurazione o parti di cuntrollu, è l'oliu hè furnitu proporzionalmente.U terzu hè chì hè più cunvenutu per aumentà o diminuite u puntu di lubricazione.Infine, u sigillu unicu U disignu pò prevene efficacemente a fuga à a cunnessione.

212

Detail

212

Hè una pompa di lubricazione chì spinge u pistone per ripruduce è trasporta l'oliu attraversu a forza elettromagnetica alternata generata da u campu elettromagneticu.Havi e caratteristiche di una struttura raghjone, un rendimentu affidabile, una bella apparenza, funzioni cumplete è un rendimentu altu costu.Pò rimpiazzà a pompa di pistone elettricu è hè adattatu per a lubricazione centralizzata di picculi equipaghji meccanichi cù pochi punti di lubrificazione.

212

Parametru di u produttu

Mudellu   Flussu
(ml/min)
Max iniezione
pressione
(MPa)
Lubricating
puntu
Viscosità di l'oliu
(mm2/s)
Motore Réservoir (L) Pesu
Votage putenza (W) frequenza (HZ)
FOS-R-2II Atomatic -Vulumeric 100 2 1-180 20-230 AC220 20 50/60 2 2.5
FOS-R-3II Atomatic -Vulumeric 3 3.5
FOS-R-9II Atomatic -Vulumeric 9 6.5
FOS-D-2II Atomatic - Resistance 2 2.5
FOS-D-3II Atomatic - Resistance 3 3.5
FOS-D-9II Atomatic - Resistance 9 6

Composizione di a pompa d'oliu lubrificante automatica per e macchine utensili CNC:

Dotatu di un interruttore di livellu di liquidu, un controller, è un switch jog.Sicondu i diversi sistemi, un interruttore di pressione pò ancu esse cunfiguratu.U signale cuntrullatu pò ancu esse direttamente cunnessu à u PLC host di l'utilizatore.Pò rializà u monitoraghju di u livellu di l'oliu in u tank di l'oliu è a pressione di u sistema di consegna d'oliu è l'impostazione di u ciculu di lubrificazione.

Stu pruduttu hè largamente utilizatu in diversi sistemi di lubricazione di macchine utensili, forgiatura, tessili, stampa, plastica, gomma, custruzzione, ingegneria, industria ligera è altri equipaghji meccanichi.

1
2

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi